Utkast: Aug. 28, 2012

Idag åkte vi och handlade overallerna i den affären som jag hängt undan dem i. Lyckades till och med få båda barnen till att prova dem. De passade perfekt, så dem fick följa med hem, köpte även ett par nya skor till Arvid. Hans gamla har jag tyckt kännts lite trånga när han ska få på dem, men han har inte klagat och gärna velat ha dem på sig. Vid mätning i affären visade det sig att dem var en halv cm kortare än hans fot!

Jag passade även på att gå inom apoteket och fråga om åksjuketabletter, är lite nervös nu inför pendlingen med tåg. Risken är bara att man blir väldigt trött med tabletterna så hon tipsade om armband istället som ska trycka på någon nerv. Jag köpte dem, värt att testa.

Ikväll har jag varit och hopptränat med Kito, fina stora hästen. Hoppade en rätt bred oxer på 1,30. Egentligen hoppar han bättre på dessa höjder, men jag måste bli bättre på att hänga med, trodde jag skulle trilla av, då han sköt mig så ur sadeln.

Imorgon blir det ett besök på barnens förskola, så att de tycker att det känns ok på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0