Simning

Saga har gått på simning sedan hon var tre månader gammal. Jag har hela tiden varit med henne i bassängen, men nu har hon blivit så stor att hon ska va själv i bassängen. De höjer bassängbottnen så att barnen själva kan bottna. Idag var det andra gången på simningen för denna terminen. Förra gången satt jag med inne och tittade när dem simmade, men denna gången fick inte föräldrarna vara med, så passade jag själv på att simma i 30 minuter. Simmade varannan längd ryggsim och andra bröstsim. Tror jag kommer ha träningsvär i armarna imorgon:))
 
 
Zack och Vicky tidigare idag när jag var och red Colinn, som förövrigt är den hästen som är på koret i föregående inlägg:)
 
Colinn har haft en väldigt lugn sommar men ska nu komma igång igen, och förhoppningsvis komma ut på någon tävling i höst.
 
 
Colinn för ett par år sedan i Tyskland när vi var och tränade fälttävlan där, min plan är att starta någon debutant till nästa vår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0