Inte många dagar kvar

Nu börjar det verkligen kännas att dagarna börjar bli lätträknade inför att jag börjar läsa till hösten och det är dags för barnen att gå tillbaka till dagis efter nio veckors ledighet.
 
Jag börjar skolan nästa torsdag men då är det bara en introduktionsdag, för att sen starta på "riktigt" på måndag.
Jag ska läsa till grundskollärare med inriktning mot fritidshem, så man kan säga fritidspedagog med behörighet att undervisa i något tillvalt ämne. Min tanke är som det ser ut just nu att välja idrottslärare, och då va behörig i åk, 1-6.
 
Idag har vi njutit av ledigheten tillsammans med grannarna. Gick till den "stora" lekplatsen, Linn hade köpt lite bullar och jag bnlandade lite saft, så det blev lite fika också.
 
 
 
 
 
 
Vicky handlar i kiosken
 
 
 
Ligan kör hem igen:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0