Blir så stressad

Idag var det upp tidigt för att kunna vara i stallet klockan åtta imorse. Skulle ha hovslagare till båda dem stora och sen hade jag ett par små ponnys som behövde verkas. Breddes varsin smårgås till barnen så de fick äta frukost i stallet. Funkadfe hyffsat att ha med dem idag, bara att de tröttnar av förståeliga skäl efter ett tag, tur att Mormor och Morfar då har en hel lekstuga som bara är barnens:))
 
 
Två nöjda nyskodda hästar.
 
Efter skoningen var klar begav vi oss hemmåt för att lämna hem hundarna, sen körde vi ut på Väla.
Tänkte att jag skulle i god tid handla varsin overall till dem. Har fallit för Kappahls Kaxs modell, den verkar bra och ett helt ok pris. Men den fanns så klart inte hemma i deras storlekar eftersom dem redan gått åt, inte fanns den istan heller. helt sjukt att folk redan börjat handla vinterkläder i augusti månad, så att det inte finns kvar i affärerna längre... Klart de skulle få hem mer, men inte när eller vilka storlekar eller hur många. Så imorgon för vi köra ut till affären som ligger utanför stan istället.
 
                                     
 
Den rosa till Saga och den blå till Arvid tänkte jag. Bilderna hämtade på Kappahl.se

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att du gillar bloggen! Och du har samma tänk som jag, ser jag på overallerna. Undebart! Vi funderade på Saga som namn till Sienna också. :)

2012-08-28 @ 14:09:31
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0