Det här med beroende...

Har nekat hela tiden att jag skulle va beroende av facebook... dels för att det känns som ett så starkt ord och sen att jag faktiskt inte tyckt jag varit de. Men så idag kan jag inte komma in på sidan, ganska frustrerande på ett märkligt sätt, har säkert försökt 20 gånger med samma resultat, att det inte fungerar.

Jaja ska ju i stort sett bara va hemma hela dagen med sjukt barn så kommer nog få min dos av fejjan så småningom under dagen. Nu inväntar vi mormor för lite barnpassning medans jag ska åka och släppa ut hästarna och ge dem lite lunch.

2

Saga i stallet för ett par veckor sedan när hon hjälpte till att "luncha" hästarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0