Torsdag

Idag skulle vi egentligen varit på Bvc och vägt och mätt båda barnen, men tur i oturen att det var inställt, då Arvid åkt på en dunder förkylning med lite feber. Tycker så synd om han, inte lätt att va täppt i näsan när man är en liten bebis. Men han hinner nog bli lagom frisk till på måndag då han ska få sin 5- månaders spruta och antaglign åka på feber igen. Men peppar peppar så har han inte fått någon feber av sprutorna innan så har vi tur så klarar han sig denna gången också.



Inte ofta jag lägger ut bilder på mig själv, men idag har det nästan inte blivit taget något kort så då får man ta det man har:)


Kommentarer
Postat av: Marie

Man kännner ju fortfarande igen dig :) Junie fick sin 5 månaders spruta i fredags precis på sin 5månaders dag :) Jag har faktiskt skaffat mig en blogg nu, så titta gärna in där :)

kram Marie

2010-09-04 @ 23:19:18
URL: http://casperojunie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0