Stallet

Igår var Saga först på dagis, lämnade henne redan 8.30, fick ställa klockan så att vi skulle hinna i tid. De hade fotografering igår så det var därför hon skulle va där så tidigt. Hon var lite ledsen när jag lämnade henne men gick över snabbt när hon fått sin napp och snuttis. Hon hade först inte velat vara med vid fotograferingen men efter lite övertalning så hade hon till slut gett med sig, men om jag förstod det rätt så hade hon med sig sin snuttis på kortet, jag hoppas bara på att hon inte haft napp också...

Arvid och jag passade på att mysa lite hemma och sen träna med zack innan det var dax för hämtning av Saga på dagis.



På eftermiddagen tog vi en promenad upp till stallet i det härliga vädret. Saga leker häst med allt hon kan komma på så jag tyckte att det var dax för henne att få rida på en riktig häst, hinns tyvärr inte med så ofta som man ibland hade önskat. Nu när Saga fyllde år fick hon en jättefin ridjacka så den fick invigas igår i stallet.



Arvid nerbäddad i vagnen på väg till stallet.





Saga sitter numera helt själv utan att man behöver hålla i henne, mer än lite grann när vi travar, och så stolt över att själv kunna leda lilla Ludde:)


Kommentarer
Postat av: janni - mamma till Emilia♥

GUD så sött med lilla hästen, oo!! kramar

2010-09-29 @ 22:23:10
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0