Inte så tätt

Ja de har inte precis duggat inlägg från mig, vet inte vad jag skylla på, men skyller på att det gått åt mycket tankar och funderingar kring Sagas inskolning.

Igår var hon själv på dagis mellan klocka 9.30 till 11.00 utan några som helst problem. Idag när jag skulle lämna henne samma tid så vägra hon först att lämna mig och blev jätteledsen, nu hade hon ju helt klart för sig att jag skulle lämna henne där och gå iväg. Det var inte kul att se henne så ledsen även om man vet att det går över, hon fick sin napp och sin snuttis och fick sitta i frökens knä. Hon hade varit lite arg sen efter att jag gått, jag gissar att det beror på att de försökt trösta henne och att hon inte alls velat det. Kanske får ta upp igen att hon inte är något knä och mys barn utan att hon gärna tröstar sig själv istället?
Men när jag kom tillbaka dit efter 1½ timme så var det en glad Saga jag hämtade hem, som knappt ville följa med, så det var ju positivt:)




Stolt storasyster med lillebror i famnen.

Sen imorgon så är det ingen vanlig dag för då är det Sagas födelsedag, TVÅ år blir hon då, STORA tjejen:)


Sagas paket som står och väntar på henne under trappan tills imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0