Klippkort på akuten?

Denna veckan jag tillbringat mer tid på akuten än vad jag gjort på många år. Först var vi med Arvid på barnakuten i tisdags pga sin feber. Alla värden var bra, lite röd i halsen bara. Under tiden jag och Arvid satt på barnakuten, så var Anders på "vuxenakuten" för att kolla sitt öga. Hade fått en järnflisa på jobbet som satt sig i ögat.

Sen idag var det min tur att bege sig upp där för ett besök. Efter ett par timmars väntan fick jag konstaterat att jag åkt på halsfluss. Förhoppningsvis hinner det lägga sig lagom till midsommar, inte så roligt att va sjuk när man ska ha folk sovandes över här.

Tog söta kort på Saga innan idag när hon åt glass, men alla korten blev så suddiga, kanske fel inställning på kameran?
Lägger därför in ett gammalt kort som är taget november 09, när Saga och Sol "rider" tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0