Emil och Sara på besök

Idag tittade Sara och Emil förbi en stund på förmiddagen. Var först borta på lekplatsen så att barnen fick gunga. Gick sedan hem till "vår" sandlåda. Tyvärr leker de inte så bra ihop som man hade önskat. Båda är inne i en period där allt är deras, och har någon annan något så ska de också ha just den saken, så det blir många tårar och sura miner. Men jag och Sara hade iallafall en trevlig stund tillsammans:=)






När det är varmt så blir man törstig.


Under eftermiddagen var jag iväg och röntgade Zacks höfter och armbågar, så nu hoppas jag bara att resultatet är bra.



Höstbild på Zack -07

Kommentarer
Postat av: Madelen

Hej! Jodå med oss är allt bara bra. Ja det måste ha varit ett bra tag sen vi sågs hihi..Min lilla flicka blir 1 nu i augusti. Jag visste om att du fick en pojke nu men inte att du hade en flicka också...Roligt!!! :) Kram på er

2010-07-15 @ 08:12:19
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: mormor

Längtar efter mina gullungar. Roligt att se alla fina bilder på dem + Zack.

2010-07-15 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0