Så typiskt...

Saga har hållt sig frisk hela sommaren vilket har varit väldigt skönt då hon har lätt för att få infektioner, eller lätt och lätt men lite lättare än medel barnet skulle jag gissa. Men så har vi ju inte under hela sommaren varit på något ställe där det samlas många barn på LITEN yta, inte förrän i måndags när öppna förskolan börja igen.
Jag kände redan i morse att hon kändes lite varm, men tänkte inte så mycket på det då hon hade sovit under vårt tjocka täcke under hela natten, så vi packade ihop oss åkte till Ö.F även idag. Där var hon precis som vanligt, var riktigt aktiv under sång stunden där hon annars alltid sitter så tyst och stilla.

Väl hemma igen så sov hon middag och när hon vaknade där så kände jag direkt att nu va hon riktigt varm så jag tog tempen och då visade den 39,5, stackarn. Men lika pigg för de har hon varit, hade jag inte haft en termometer så att jag kunde kolla tempen så hade jag aldrig trott att hon var sjuk. Det som är så retligt är att idag skulle ju simningen börja så det var bara att ställa in det, men men det kommer fler veckor som hon förhoppningsvis är frisk.

Jag är själv med barnen hela helgen då A är iväg, lite ensamt samtidigt som det kan va ganska skönt:)

 



Saga dyker, babysim april 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0