Personligheter

Saga är riktigt duktig på att kunna sysselsätta sig själv, hon kan mycket väl sitta i sitt rum ett bra tag och bädda ner dockorna i deras säng eller bara sitta och bygga med sina klossar. Men så är ju hela hon en väldigt självständig och bestämd liten dam. Arvid däremot är mycket mer för närhet och hade nog helst velat sitta i knät eller bli buren hela dagen. Jag tycker att det är roligt att de har så olika personligheter och att man så tidigt redan kan se och märka skillnad. Imorgon är det dax för öppna förskolan igen, roligt för Saga, och för mig med för den delen.
Det känns som att veckorna bara springer iväg, men så kan det ju också bero på att jag alltid känner mig uppbokad för någonting. Som ikväll har jag varit och tränat agility med båda hundarna,mån, ons, tors-kväll jobbar jag och sen på fredag kväll så börjar Sagas simning. Ska bli riktigt kul att börja med simningen igen med henne, gick när hon var yngre men då blev hon alltid sjuk efteråt så då valde vi att hoppa av istället. Nu hoppas jag att hon har bättre imunförsvar så att det ska kunna fungera. Med Arvid tänkte jag börja till nästa period som startar i början av november någonting.




Sagas kläder idag, t-tröja från Polarn o. Pyret, klänning från Fix, Lindex, strumpbyxor Ullared.



Arvids kläder idag; R.L tröja, byxor från Fix, Lindex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0