Öppna förskolan

Nu börjar det kännas på allvar att sommaren verkligen går mot sitt slut, och då tänker jag inte bara vädermässigt. Skolorna har börjat idag och så även öppna förskolan. Så i morse tog vi bilen (tänkte gå men har inte mått helt hundra idag) och begav oss dit. Saga kände igen sig direkt och började leka som att det var igår vi var där senast och inte för två månader sen som det är. Där var många som vi kände sedan tidigare men även en del nya som hade hittat dit. Tyckte det var roligt att det var flera bebisar i Arvids storlek/ ålder, för min tanke är att när Saga är inskolad på sin förskola så ska jag och Arvid gå dit på tisdagar för då ska de ha baby rytmik på förmiddagar.

Fick även bestämt att hela öppna förskolan ska komma upp till vår ponnyridskola den förste oktober för att rida och fika uppe i stallet. Hoppas att många vill följa med, ser ju det som reklam för min verksamhet också.

Ikväll har jag haft lektion, fick rida inne för det är ett riktigt busväder ute.




Arvids kläder idag, R.L tröja



Sagas kläder idag, R.L tröja, R.L kjol, strumpbyxor från HM


Kommentarer
Postat av: M

Hej. kom in på din blogg av en slump, ponny ridning var har ni det någonstans ? maila mig gärna på min mail :)

2010-09-02 @ 11:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0