Öppna förskolan och shopping

Idag har vi varit på öppna förskolan hela förmiddagen. Var inte så mycket folk där, så det var lugnt och skönt. Min plan var att Saga skulle få äta där, hon äter alltid bra där av någon anledning och att vi sen skulle bege oss till Väla. Jag har haft lite smått ångest över att åka iväg med Saga till affärer då hon alltid gör tvärtom mot vad hon borde göra. Men min tanke idag var att hon skulle få leka sig trött och äta sig mätt innan vi skulle ge oss av för att hon efter det förhoppningsvis skulle sova i vagnen medan jag i lugn och ro kunde gå runt i affärerna.

Min plan gick helt enligt planerna, så fick köpt nästan allt som jag var ute efter. Det blev mest shoppat till Arvid precis som tanken var, sen hitta jag ett par badbyxor till Saga efter mycket letande, allt var i princip slut reat eftersom badsäsongen är över för denna sommaren. Men Sagas simning börjar på fredag så var ju tvungen till att hitta någonting till henne. Det jag inte hitta va scarfsar/ dregel haklapp till Arvid, eller jo hitta gjorde jag men i alla dess möjliga och omöjliga brokiga färger. Jag vill helst ha enfärgade då jag tycker det är snyggast om han har kläder med mönster på sig.



Lite av Arvids nya kläder.



Stora trollungen:)

Lilla trollungen:)

Syskonkärlek:) Så gosiga, man kan ju inte annat än att älska dem♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0