Busfröet!!!

Idag var det tyst väldigt länge i huset medans jag lagade mat. Men jag trodde bara det var som Saga hade följt med Anders in i duschen, ända tills hon kommer ner för trappan och kallar på mig.
Hon såg väldigt konfunderad ut när hon tittade på sina armar och var väldigt ivrig på att jag skulle följa med henne upp.



Så går det när vi inte har stängt till rummet som Sol har sina saker i, kanske ville hon bara matcha de gräsligt gröna väggarna i det rummet...





eller så ville hon bara matcha Arvid idag och va grön- vit randig som han:)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hihi, de kan vara kreativa minsann de små ;)



Vart ska ni flytta någonstans?

2010-08-11 @ 10:44:14
URL: http://smatingostorasaker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0