Besök av Sara och Emil

Idag har vi umgåtts med Sara och Emil nästan hela dagen. Saga och Emil kom som vanligt inte så bra överrens, då allt enligt dem båda är "mitt".
Arvid var som vanligt den lugnaste, Sara påpeka flera gånger så söt och snäll han är, och det är han verkligen.




Stolt Emil med Arvid i famnen.

Mina älskade barn♥


Arvid har haft lite feber idag, runt 38. Han verkar dock må bra i övrigt så stiger den inte så är det nog bara någon vanlig förkylning han åkt på. Inte helt omöjligt att han stötte på någon otäck bakterie när vi var på förskolan och hälsade på med Saga. Jag gillade förskolan och har nu satt upp Saga i kö även till denne, så det är bara till att hålla tummarna att vi får en plats där inom kort.

En annan bra sak är att jag eventuellt får mitt efterlängtade paket från USA som jag beställt, spännande och se hur allt ser ut och om det passar barnen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh vilka fina bilder =) dom e bara så söta! Tack för en trevlig dag igår =)

2010-08-14 @ 15:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0